Semak Duit

28 November 2009

SelAmAt AriE RayA AidiLAdhA...

Aku ucapkan selamat ari raya adidiladha buat semua muslimin & muslimat sekalian..Jdkan ibadah kita lebih berkat di sisi Allah Taala...Aminn...

Kt umah aku langsung tak rasa cm nk raya...mlm raya dah ler kami 1 kampung berada dlm kegelapan!!! tak da elektrik la..bukanya tak byr bil okey...

Aku bru jer plan nk wt kek memandangkan ari tersebut tak da ot.Tp dah gelap nk wt kek aper nyer... mOod aku pun lari tak sempat nk kejar.hehehe....

Aku raya pun g umh arwah tok gn tok wan aku jer..jump saudara yg masih ada kt sana..

Ari nie,ari ke2 aku dah kena keja..kesian aku.Orang len seronok jer cuti 3 arie tp aku cuti 1 arie jer. tp bukan aku sorang jer,rmai lg yg kena wt ot nie..kesian kt kami kan?? Sedih...:(

Penat gak aku pujuk diri sendiri nk jejak ofiz aku ari nie...tp akhirnya...Aku di Ofiz gak..!!!

Mlm nie kami balik pkl 11.30 mlm & akan sambung keja esok pg...





Sebelum g keja...

p/s : berkerja la sblm anda dikerjakn...

No comments:

Friends