Semak Duit

16 December 2009

bers@m@ s@mbut bd@y...

Aku ingt ker ari jadi aku kali nie tak meriah..tp jgn sangka mendung sbb blum tentu hujan....(ader ker pepatah g tue??)Aku drive sndri g jump tunang aku yg tersayang kt Alor Setar...Aku kluar awal pagi sbb kami dah janji nk jumpa awal sbb dier nk g mengurut tangan dier yg eksdn ari tue...Kadang2 tangan dier sakit,katanyer ler..

Pas mengurut kami g jln2 ler....kami dah spare baju sbb dah plan nk g mandi air terjun..tp yg tak bestnya,plan kami tak berapa nk jadi.Kami plan nk wt panggang2..tak kira la panggang apa2 pun,tp tak jd sbb kami malas nk cari arang lagi dah sbb kami dah nmpk KFC!!!!! Last,kami mkn KFC..hehehe

tengok nie,mkn tak ingat kt org len dah..... :(

Berendam....

Nie plak pas dah mkn mula la dier berendam...Aku tak leh berendam lama sbb kt air terjun Bukit Wang nie mmg sejuk glerrrrr.....Nie da lg pic dier pas berendam (Tau pun sejukkkk...). Pic aku tak da sbb aku dah jd biru kerana kesejukan...hahahaha


p/s : tangan yg sakit pun dah tak terasa....


No comments:

Friends