Semak Duit

11 January 2010

Anugerah Juara Lagu ke-24

Sape yg menonton AJL semalam????rasanya mmg ramai yg tunggu nk tngk semua persembahan kan?? Aku teruja gak la nk tngk. Aku pun tak leh nk agak siap yg akan jd juara. Tp Aku tabik spriiinnggg  ler kt semua..Memang best,walaupun tak semua yg menang.(memang tak semua menang ler,klu tak apa maknanya pertandingan) aperr da...

Aku jd meremang bulu roma bila aku tengok persembahan Aizat. So,tak hairan ler Aizat leh menang semalam kan!! Syabas Aizat..!!!!

Juara: Aizat – Pergi (komposer/penulis lirik: Pete Teo)

Naib Juara: Yuna – Dan Sebenarnya (komposer/penulis lirik: Yuna, Paan, Efry, Adil)
Ketiga: Faizal Tahir – Bencinta (komposer: Audi Mok, penulis lirik: Faizal Tahir)
Persembahan Terbaik: Aizat (melalui lagu Kau Aku)
Vokal Terbaik: Black (Aku Rindu Sayang Kamu

Syabas juga kepada Yuna, Faizal Tahir & semuanya....Pengacaranya pun Okeyyy.....

p/s: Klu aku ler yg dapat hadiah wang tunai bnyak cm Aizat dpt tue.....heemmmm....bestnyer..

Berikut adalah keputusan penuh AJL yang ke-24

No comments:

Friends