Semak Duit

17 February 2010

aktiviti aku

cuti thn baru cina selama 4 ari da...Banyak ari nyerrr....!!!Best,tp lg susah aku nk g keja ari nie. 13hb & 14hb aku bz gn kenduri kendara.Bukan kenduri aku!!!Aku da pic masa aku gn ofizmate aku g kenduri member kami *Kenduri Abg Nizam*. Yang lain2 aku tak da pic.Nnt aku attch pic okey...Bg peluang aku nk membebel dulu :)
2 ari tue dah wt aku terasa letih yg amat sgt.Aku drive g sana sini.Sakit kaki aku,dah ler aku nek keta manual!! Sapa2 yg nek keta manual pasti mengerti perasaan aku..isy..isy...

2 Ari berikutnya aku g Alor Setar.Klu smpai A.S nie faham2la aku g jumpa sapa.Mestila tunang aku. Aku rasa jauh ja sejak dia balik tinggal kt A.S sana(bukan Amerika Syarikat tp Alor Setar).Klu boleh aku nk jumpa dia tiap2 ari,biar senang kami nk sembang2.nk cita2,nk macam2la tp jgn ada perkara yg terlarang na..

gemuknya aku bila pakai baju cmtue!!!



p/s: nmpk kan aku jd gemuk dan membesar dlm pic nie..???tak suka!tak suka!

No comments:

Friends