Semak Duit

25 February 2010

makan free

Dah 4 ari aku mkn free...jimat bajet aku utk minggu nie.Ari -1,kami wt kenduri kt ofiz sbb ofizmate aku dpt nek pangkat.Wahh,bila la aku nak nek pangkat???(comform jawatan pon tak lg ada hati nk nek pangkat). Ari ke-2,kami mkn kenduri lagi...rasanya kenduri nek pangkat gak.tau belasah ja..hehehe.. Ari ke-3,Bos belanja mkn pizza...Ramai2 ler kami ke pizza.errmmm...(gmbr nnt sbb tak dpt lg softcopy dr mmbr). Byk tul bos order utk kami mkn ari tue.Katanya belanja sbb adik dier dpt keja.Tp hairan,mcm ada sbb len kan?? ari ke-4(ari nie) aku mkn free lagi..Mkn pulut(pulut kuning gn pulut tanak).Tp nie tak semua ofizmate join ler sbb wt tak bnyk pon.Utk para jemputan VIP jer...wakaka...Ari ke-5???tak yah fikir sbb cuti!!!!!yeahhhhh....

No comments:

Friends