Semak Duit

18 February 2010

Semalaman aku terasa pening-pening

Ha!!!jgn fikir yg bukan2.Nie cuma angkara adik jantan aku yg sorang tue. Dia minta tolong aku cuci luka kt kepala dia.Dia kena 5 jahitan kt dahi.So, memang bnyak la darah yg ada kt kepala dia tp dah kering. Konon2 nk tunjuk hero la kot depan awek.Pirraaaahhhh.....last2 tersungkur kat batu.Padan muka!!! jahatnya aku nie kata kt adik sendiri. Jahat2 aku pun kata kat mulut ja tp dalam hati ada taman.....(cita Adnan sempit* sapa2 yg tak menonton lg cita nie baik g tengok*).Kesian adik bujang aku.

Darah. Bila kering tak da bau tp bila basah bau menyucuk gilerrr....Mula2 aku leh kontrol cun & ayu lagi la.Konon2 nk jadi kakak yg bertanggungjawab. Pastue nk cita mai,kepala aku mula pening masa aku duk cuci luka tue.Aku pun kata " Dah la kot??rasa nk termuntah dah nie dan terus !$+=@*)*#@#$). Tak na la cita kesudahannya.Tapi aku tobat aku tak leh jd jururawat yg sejati!!!!tak tahan darah maa.....

4 comments:

QASEH ALYN said...

ha...sbb tue la jd PT...hehe

Unknown said...

keja PT pun klu ada kecemasan kt ofiz cmna nk jawab....??tak dapat den nk nolong.

Unknown said...

dalam hati ada taman.....hehe


takyah jadi nurse. jadilah doktor :D

Unknown said...

Cik EPAL--- Jd doktor mmg anganku...tp kena bungkus la.Angan yg tak jd kenyataan sbb air merah yg bernama DARAH!!!!isy..isy..

Friends