Semak Duit

16 March 2010

persiapan

Nak kawen bln 5. Persiapan baru mula wt..ckit-ckit....takut la plak...borang utk nikah pOn tak ambik lg, test hiv pon tak wt lg la....adusss....Aku tak da abang @ kakak nie.Susah betul aku nk wt apa pun.Tak tau nk rujuk sapa...isy..isy...Ada sapa2 tak yg leh jadi abang @ kakak aku..???Aku tnya mak ayah pon diorang tak berapa pasti... Senang cita aku call ja Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang!!! boleh ker cmtue??? Aku keliru....*(^*&^!#)!pening kepala aku daaaaa...

2 comments:

Anonymous said...

Masa ambik borang nikah kat Pejabat Ugama tu tanya la macam mane procedure dia org..bwk la tunang sekali.dia pun kena isi satu borang jgak.




p3chandan

~♥ iella ♥~ said...

tunang dah ada borang.dia ambk kt tempt dia sendiri(A.S).TInggal kami ja yg sorang2 tak ambk borang la...Mber2 kata proses dr ambk borang smapi nk antar borang tue ambk masa pnjg..takutla...Nk nikah bln 5 nie...errr..

Friends