Semak Duit

15 April 2010

AKU TERASA....DOT..DOT...

Sebenarnya aku terasa ngantuk sangat..Semalam dan hari seterusnya selama seminggu nie aku kena keja overtimeee!!!! kena stayback smpai pkl11 malam dan malam terakhir aku and semua-semua kat ofiz tak tau lagi boleh balik pukul berapa..maybe pkl12 tgh mlm,1 pagi,2 pagi @ 5 pagi baru kami semua boleh balik... Amacam??Jangan korang ingat keja kerajaan nie senang and very simple na...Untuk ari nie,japg aku nk g surau,pas solat aku beradu la sekejap...lambat lg nk balik la derr...Yang baiknya stayback nie aku dapat kumpul duit cikit...Aku keja kat Bahagian Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang. Memandangkan kat Pulau Pinang nie akan diadakan Persidangan Dewan Undangan Negeri.Kami semua pOn akan "terpaksa" kerja keras lerr..Kalau sapa-sapa yang tak mengerti berkenaan Dewan Undangan Negeri sila rujuk Berita Sensasi di TV1,TV2,TV3,NTV7,9TV,8TV...semua ada cita bila Dewan bersidang...Aku tak ada idea yang banyk untuk aku ceritakan..Nanti kalu aku dapat ilham baru,aku akan tulis entry baru wokey..

Kalaula diberi peluang,aku nak beradu sekarang nie gak sbb aku "jelous" sgt tengok budak sorang nie tido...
Ala..la...syoknya dia tido... :(

No comments:

Friends