Semak Duit

05 April 2010

tak sihat ler derrr....

Dah masuk 3 ari aku demam.Bukan setakat demam jer.Smue dpt  1 pakej dgn sakit tekak,selesema,batuk and sakit badan..Apa nak buat....Nie gara-gara aku selalu balik keja lewat and selalu kena ujan bila time nk balik tue, Time ujan ja aku balik,time aku balik jer ujan,,,Apa nak buat.... Ujan tue rahmat, sakit tue pun rahmat...Betul tak?? Bila kita sakit,kita sedang diuji kan??Masa sakit gak kita dpt kurangkan dosa kita right?? Yer ler, bila tak sakit,cakap pun macam-macam yang keluar. Berjalan merata-rata. Walaupun kita tak wt dosa,kita tetap akan tengak dosa yang arang lain wt kan..
(dosa, pahala tue keja Tuhan Yang Maha Esa)

Aku makan padanol jer bila sakit cmnie. Aku nie jenis yang malas sgt nk g klinik.
MALAS + TAKUT +TAK LARAT+KENA ADA PENEMAN = last-last aku tak g klinik!!

Janganle demam nie melanda aku masa disaat akhir utk aku selesaikan urusan perkahwinan aku nnt..tak lama lagi dah...bnyk lagi persiapan yang aku kena buat nie.Takut demam...demam yang tak bangun-bangun lagi... Tunang aku mesti huraaayyy...leh cari girlfriend lain..isy!tak baik aku fikir cmtue.....Yang betulnya bila aku sakit,aku akan fikirkan pasal mati yerr...walaupun hanya demam selesema....okkksss...


p/s : doakan aku supaya cepat baik dari penyakit nie yer....

No comments:

Friends