Semak Duit

10 May 2010

blog aku dah berhabuk..

fuhhhh....berhabuknya blog aku nie.Dah lama tak update...nie kira entry terbaru setelah lama menyepi.. Sowi la sbb mmg tak menyempat pun nk update blog nie walaupun macam-macam hal yang boleh aku cita..

Hari ini aku resah,gelisah,risau...aaaarrrrgggg..memang macam-macam perasaan ada dalam hari aku nie... actually,aku nie dapat merasakan perasaan yang pelik nie dah lama...Aku pun tak tau cmna nk hadapi keadaan nie cmna...

Hari ini juga aku kena 'settle'kan semua keja aku sblm aku nk cuti dan aku nk kena g kursus lak...

Aku baru dapat surat nie minggu lepas.

TAWARAN MENGIKUTI KURSUS INDUKSI UMUM SESI 4/2010 (Kumpulan II)

Tarikh : 17 hingga 21 Mei 2010
Masa : 8.00pagi hingga 5.00 petang
Tempat : Dewan Sri Pinang,Pulau Pinang

Hah,seminggu sebelum aku nak melangsungkan perkahwinan,aku kena pergi kursus!! time aku tengah sibuk, time tue gak la kena g kursus...!!!

Nanti free aku tulis lagi yang terbaru k...bye..bye...

No comments:

Friends