Semak Duit

26 July 2010

Maybank2u

Aku baru ja lepas duk sekodeng-sekodeng kat Maybank2u. Huhhh...kenapalah ada baki banyak tue ja..??? Mana lagi aku nak carik duet nie. Kepada Pekerja2 Kerajaan, nak raya nie dapat bOnus tak..?? Aku nak carik duet utk pOsa gan raya nie... Termasuklah utk belanja harian niehh..


p/s: duet ot aku pun dah habis....waaaa.....

5 comments:

peaNut said...

hehehe..msti la nk bonuss!!!

PutRee SeJiNjaNg said...

yunk...aku nak bonus raya nanti..hehheheh..mudah-mudahan ada kan yunk....=)

jeBateja said...

pinjam BANK le...den ada buat LOAN ni...MBSB nyer...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

Peanut @ Putree sejinjang : sama2 la kita menunggu bonus... Utk duet raya nieh...

~♥ iella ♥~ said...

Jabateja : Tak mau la wt lone lagi.. nnt pening kepala duk kena bnyr..tpi klu leh cita ckit psl MBSB tue leh gak nk dengar..haha

Friends