Semak Duit

05 August 2010

♥ m!mp! semalam ♥

Semalam aku mimpi benda yg aku tak penah mimpi...Terkejut gak aku..Bangun pagi aku tertanya-tanya sendirian.. "Apasal aku mimpi camtue???Apa tandanya??". Bila fikir-fikir balik aku rasa aku tau apa sebabnya aku mimpi cmtue... Duk membebel ja,tapi tak da sapa pun nk tanya aku mimpi apa? Aku bg tau la walaupun tak da orang tanya. Sebenarnya aku mimpi BLṎG aku nieh!!! Pastue dalam mimpi tue siap masuk blog2 yg lain yg selalu aku terjah tapi nk bg tau detail lagi blog sapa yg aku mimpi tue tak berapa nk ingat ja..Maklumla,nama pun mimpi...Yang aku nk nmpk real punya..blog Si Peanut...heheh..Apasal la Blog Peanut lak yg real dlm mimpi aku.... Nie mimpi aku la,bukan mimpi Peanut!!Jgn marah naaa Peanut... Blog Peanut ada aura sampai bawak ke mimpi nie...

Hope Peanut baca entry nie.. Untuk kawan2 yg len...Mimpi untuk esok ada lagi...sama2 la kita tunggu mimpi sapa lak yg jd mangsa seterusnya..haha

p/s : nk cita lebih2 pun tak tau nk cita apa sebab dlm mimpi. Bangun tido la separuh dari mimpi tue dah hilang...

4 comments:

peaNut said...

wahhhh...bertuah betul plak peanut...leh masuk smpai dlm mmpi..hihi...suka2!!~

Unknown said...

suka la tue...☻
Nnt peanut mimpi iella lak la naa..

Amni said...

tak nak mimpi blog saya ke? hahahha...

Unknown said...

Amni : nk mimpi gak blog awk. Skrg nie slalu sgt mimpi mcm2..

Friends