Semak Duit

27 August 2010

Nak bayar hutang nie

Assalamualaikum & Salam Nuzul Al-Quran

Tetiba jer aku mulakan entry kali nie dgn salam yang penuh sOpan kan..Aku nie tringat yang aku pernah dapat award dari sesorang nie yang aku sebut namanya sebagai Peanut. Dah lama benOr aku dapat award nie tp aku x publish.

Nie aku letak URL utk ke blog Peanut..Kalau sapa2 nk jejalan ke blog-blog leh la singgah kejap.

nie ha award yang aku dapat dan aku kenala jawab soalan dulu erkk..

" FRIENDLY BLOGGER AWARD "
jom tengok apa soalannya plak..

NAMA SAMARAN YG PALING ANDA SUKA DLM HIDUP ANDA
& KENAPA?

Kalau bab-bab nama nie aku suka klu orang panggil aku 'FAD' sbb dari sekolah dulu lagik member-member panggil gn nama tue & aku ingatka x da manusia gunakan nama tue tp rupanya ada lagi la manusia gunakan nama 'FAD'

BOLEH BERIKAN PENDAPAT IKHLAS YG RINGKAS TP PADAT TENTANG BLOG YG TAG AWARD NI PADA ANDA
pendapat erkk??pendapat...blog Peanut nie meriah.Walapun baru jer brkecimpung dlm arena blog memblog nie tp blog peanut nie banyak cita..Peanut rajin tulis entry...Ramai folllower lak tue..Yang apling ikhlas blog Peanut nie mmg SYOK lah..!

SENARAIKAN 6 ORANG TEMAN BLOGGER YG ANDA MAHU TAG UTK MENERIMA AWARD INI YANG DIRASAKAN SANGATLAH FRIENDLY

No comments:

Friends