Semak Duit

17 September 2010

dugaan..cabaran..saingan..kesakitan..

Assalamualaikum
Salam 8 Syawal

Selamat kembali ke alam maya yg memerlukan idea (aku nk perah otak nie..)
Macam tajuk yg korang baca..Tue la yang aku telah harungi utk hari ini..Aku terpaksa harungi semua perasaan tue sbb hari ni adalah hari pertama aku masuk keja setelah aku bercuti selama 8 hari!! Bertapa malasnya aku..huaahhh....Segala cabaran dari bangun tido,nk iron baju,mandi..bla..bla..bla..sampai ler aku ke opis aku yg aman damai nie..(aman damai kerr..??)loteh aku tengok opis aku nie... Ramai lagik yg cuti nie.Aku dah mula terasa borink nie..sangat2...Kena plak ari nie ari Jumaat,break lama daaa...Aku nk wat apa lak time2 break nnt nieh...Nak g jejalan,shOOping..waduhhh..aku dah habis modal nie...

Okeyla,aku jejalan tengok blog,comment2 blog orang len la..

Sapa2 nk aku jejalan ke blog korang silalah letakan link korang k...Sure aku g jejalan..

No comments:

Friends