Semak Duit

06 September 2010

gosip di pagi hari >> hangat dipasaran

Tadi pagi sebelum kluar pergi kerja aku sempat tengok berita TV3...jer la pagi2 kalut cikit tp sempat gak dengar nama Sosilawati..siap tunjuk rumah besar lagik.Aku dengar x la clear mna...

Aku nk g opis pun beria-ria nk buka harian metro sbb nk baca kes nie la...huhhh..korang mesti ingat aku nie bukan pergi keja utk keja kan..???tak la,nie sampingan jerr...berita luar kita kena tau gk kan..??hehe

Sampai ja kt bangunan tertinggi tempat keja aku nie tiba2 ada kes len lak...LIF ROSAK..!!!Aku duk tingkat 49.Tak kan aku naik ke atas gn tangga..Ohhh..NOooo...!! ramainya orang kt lobi KOMTAR nie..semua pakat tnggu lif..Aku nie yg blur-blur terus jer berdiri dpn lif pedulikan orang len..Aku terpaksa blurkan diri aku sbb aku pun tak tau lagi apa masalahnya orang reramai kt kt depan lif nie..nasib aku baik,kejap ja ada 1 lif yg boleh beroperasi...aku serbu masuk gak...Dah smpai tingkat 49,1 lagi bala plak...Pintu opis x buka lagi!! Pak Guard opis aku pun terkandas kt bawah gak...Nnt aku selidik kenapa masalah lif nie terjadi....

Aku tak larat cerita ler. Aku bercerita pun dah larik tajuk..Aku sebenarnya nk cita pasal kes >>>
cerita lanjut kat sini okey..

p/s : harap maaf atas cerita yg tak menentu inieh...aduss,otak aku blur lagik..


6 comments:

Aleeya said...

mana lak gi nye ..jgn2 soping raya kat overseas ke..mana tau duit byk kan..tapi mustahil tak bitau anak2 dia kan..sian..di bulan posa lak tu ilg nye, sian kat anak2

Zura said...

pg td dgr jugak psl nama dia nie tp xclear sgt sbb tgh ngadap jammed..

~♥ iella ♥~ said...

aleeya : tue la..klu pikir dia duit bnyak boleh jd dia g shooping kt overseas tp smpai anak2 pun x tau kira masalah dah la..rasa cm kena culik kot (kaya sgt) tak pun kawen larik...hehe..oppss..x syg mulut betul..

kesian kt anak2 dia kan..??dah nk raya nieh..

~♥ iella ♥~ said...

Zura : nnt baca hmetro..ada la cita sikit sebanyak pasal Datuk kita nieh..

jeBateja said...

uikk...lif rosak...naik le tangga....SENAMAN sket...kasi kuar peluh...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

jebateja : ko leh ker nk tngga dr tkt1 smpai 49?? tua bukan kuar peluh lagik dah,hbd smua kuar tau x..Nie senaman yg menyeksakan

Friends