Semak Duit

17 September 2010

tak best betoi!!

Memang tak best betoi bila dapat tau cita nie. Hilang semangat rakya Pulau Pinang. Aku nie walaupun hubby aku cm tak bg ja aku ke konsert tue,aku dah wat plan nk pujuk dia...tapi bila dah jadi cmnie,nk pujuk apanya lagik...

Korang baca la sendiri. Aku rasa ramai gak yg dah tau pasal nie..


Nafi hamil:
Doktor nasihat Siti tak buat konsert

2010/09/17 KUALA LUMPUR: “Saya tidak mengandung, sebaliknya hanya menjalani rawatan biasa dan dinasihatkan doktor supaya tidak berjalan jauh atau membabitkan diri dengan aktiviti fizikal termasuk mengadakan konsert dalam waktu terdekat,” kata Datuk Siti Nurhaliza Tarudin.

Penjelasan yang dibuat melalui pengurusnya itu bagi menjawab dakwaan kononnya beliau mengandung hingga terpaksa membatalkan konsert sempena sambutan Hari Malaysia pada 25 September ini di Stadium Bandaraya, Pulau Pinang. Siti yang sepatutnya dijadual mengadakan persembahan selama sejam itu terpaksa membatalkan hasratnya itu selepas mendapat nasihat dan surat daripada pakar Perbidanan dan Sakit Puan Pusat Perubatan Prince Court.
 
Selanjutnya korang baca kt Siti tak buat konsert

No comments:

Friends