Semak Duit

19 September 2010

tengok Driff keta >> vroomm..vromm...vrommm...

Ari ahad yg mulia..Aku ke Stadium Batu Kawan gn husband tersayang..Rasa2 korang mesti tau tempat nie sbb selalunya klu ada lawan2 bola kt Penang,nie la tempatnya..



Sepanjang jalan ke sana jalan okey jer..tak da jam,tak da sibuk,tak da hon-hon..!!
Kami niat nk berniaga..Berniaga air & lemang.Dari kemarin lg kami dah siapkan lemang yg sedapppp hingga menjilat jari..Sekali try,nk try lagi..dah try..mulala nk try memanjang..hehe..Tapi betul nie,bkn cobaan..Lemang mmg sedap..



Lupala lak nk tangkap gambor lemang..








bekas air dlm keta


dah siap utk dijual

Speacial mari..tembikai cincau!!

Berniaga2 gak,tengok driff pun mesti gak..G jejalan jap..sorang2 pun boleh jadi. Tapi aku kena g gn husband aku dulu sbb dia pun xcited nk tngk driff..Memang best..!!

tengok tue..driff..driff..

pic amatur dr my hubby

layannn...

gadis litar..hikhik..

2 comments:

jeBateja said...

Wahhhh....my pren ni peniaga jugak rupanya.....caya lah.....caya lah...caya laaaa

~♥ iella ♥~ said...

Jabateja : ya la..peniaga yg baru nk memajukan diri. tngh pikir nk niaga apa lg yg ada potensi nk maju..

Friends