Semak Duit

18 October 2010

"mamak INSPIRA 1"

Kalau aku ada duit yg banyak mesti aku boleh wt order cm order roti canai kt kedai mamak kan?
"mamak roti canai 1"

Korang tau tak apa yg aku nk order tue?

Korang tengok naa..
"mamak INSPIRA 1!!!"
comporm mamak tue kata aku gila.
Order keta kt kedai mamak.

Satu per satu keta baru keluar kan..tp aku masih setia gn Cik WiraTeh aku.
Tapi aku rasa kagum la bila Malaysia dpt keluarkan keta yg sempoi2 nie.

Sebelum nie aku berkenan gn SAGAbaru, ALZa..pastue INSPIRA..

Korang tolong la aku...

Dah mengigau nk INSPIRA nie..
tapi..

boleh tempah dengan bayaran RM1,000 deposit...

layanzzz Inspira...


nota:
cantek kan..??cantek kan..??


13 comments:

ardinihumaira said...

nak proton inspira jugak! huuu

~♥ iella ♥~ said...

Dni : apa kita nk wt utk dptkan inspira tuehhhh???

INTANKUTERPILIH said...

suka gak inspira...kalaulah aku dpt 1 juta....erm...

ALYN_C3N1 said...

tak sbar nk tgk nk bli..hahahaha

mcjust.lol said...

perghh inspira!! nak satuuu

mcjust.lol said...

perghh inspira!! nak satuuu

jeBateja said...

jom kita main KUTU ....KUTU INSPIRA...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

INTANKU TERPILIH :sama la kita..klu la dpt 1 juta...

tp rasanya klu dh dpt 1 juta comfrom beli keta lg canggih kan..kan..?hihi

~♥ iella ♥~ said...

ALYN : sama2la kita tunggu sampai berjangut okey... (*-^)

hahahaha...

~♥ iella ♥~ said...

mcjust : nak ker..??jom kita g kedai keta. Kita rOOOmpakkk....!hihi

nk gk 1...!!!

~♥ iella ♥~ said...

jebateja : wehhhh,best cadangan tue..main KUTU. agak2 la bila la kita leh dpt inspira tue klu main KUTU erk..??

aNaYaNa said...

uih..kete baru eyh..xtao pape pon..hik2..lawa2..silala oder Puan Iella..:)

Nem0 o0h Nem0 said...

cntik tapi aku tk suka.dr beli ni baik rembat vios atau camry..

Friends