Semak Duit

03 November 2010

Apa korang rasa bila..? ##^&#*!&

Lamanya tak update blog.
Tak sihat..
Sibuk..
Kepada kawan2 bloger >>> rindu aku tak..? hihi.. (gatai..)

Hari nie nk buka cerita dengan cerita yg mengerikan.
Kalau korang tengok, comform korang akan terasa..^^!#%^!%#*!..
Aku pun tak tau nk cakap cmna sbb aku dah terasa nie..

Meh aku tunjuk gambar dlu..
Korang tengok betol2 okey..
Pastue korang baru leh rasa..

korang cuba perhati elok2 apa yg ada kt roti tue...?
(sila clik gambar utk lebih jelas)

Nampak tak...? nampak tak....??
Aku dah meloya nie..
Aku dah rasa tak mo mkn roti potong lagi..

Nampak tak lagi..??

Meh aku bg tau apa yg ada kt roti tue klu korang tak nmpak lagi...
 Yang ada kt roti tue....
.
.
.
.
.
.
.

TIKUS!!!!!!


errmmm....aku pening kepala...adoiya...

9 comments:

Mr feckry said...

uwekkkkk!!muntah gua

Ct Arina said...

ehe^^
dekat media malaya pon ade.
yaakksss~

.:mama dhia:. said...

eee...yukssss!!!
roti brand ape ni???

jeBateja said...

brand apa roti ni...biar den BLACKLIST dlm hidup den

Dayangku Army said...

Eeeeeeeeuuuwwwwwwww!!! hoho

peaNut said...

eyhhhh...mana dpt roti ni??????
yuckkkksss...
geli laaaaaaaaa...

i am S!L4H.. said...

eeuuuuu cmane bleh lekat kt ctu...
rase nak pitam tgok..
damned

PinQib said...

geli.. naik reroma ku

Kancilbiru said...

eee geli geleman tokak den....hihihi

Friends