Semak Duit

08 November 2010

Gosip di Muzik2 Ke-25

Aku tak tau la plak ada Muzik2 separuh akhir malam nie..
dah tengok pun sekerat jalan ja..
nasib bek sempat nk tngk Yuna, Nubhan, Adibah Noor gn Faizar Tahir.

Pastue aku tengok kejutan bila Ramlah Ram dijemput buat persembahan.
Aku ketinggalan ka bila aku tengok Ramlah Ram pakai tudung??
Cm tak caya..
tapi hakikatnya iaya...!
Tak kan la nk wt main2 gn pakai tudung kan?

Ramlah Ram pakai tudung!

Alhamdulillah..

Syukur..

Aku taruk gambar Ramlah ram yg aku snap dari Tv umah aku wat para penonton yg tak menonton okey...










nota : oOopps,sori gambar cetak rompak dari cemera aku..hikhik..

**
**
**
**
**
**
**
**
**
*
*







nie gambar haku..haha...
selid skali..
comey tak???
hikhik


3 comments:

.:mama dhia:. said...

salam...
alhamdulillah kalo dah bertudung..
elok lg pakai cam tu kan??
nmpk sopan..
harap2 kak ramlah tu kekal ler bertudung gitu..
jgn plak nanti tinggal sekerat jer n nmpk jambul plak...
ops..terlaser plak...
hehehe...

Ct Arina said...

baru ku tahu~
~_^

Zura said...

bile masa kak melah bertudung nie...xth jgak..

Friends