Semak Duit

11 November 2010

Sesuai tak bila aku pakai cmnie?

Bila nk pakai tudung cmni aku akan fikir bnyk kali.
Sbb aku rasa muka aku tak sesuai pakai tudung cmni.
Tambah2 bila anak tudung tue melekat kat muka.
Udah la muka aku nie panjang,karang nnt panjang la muka aku.
Sapa2 nk jadi pegunding imej aku???
Aku memerlukan perunding imej supaya aku tak nmpk hodoh!
Macam artis la plak nk perunding imej bagai..hihik..

Aku slalu gak jejalan ke blog utk shooping.
Tapi tak pernah skali pun aku beli.
mungkin tak sampai seru lagi..

Kalu korang ni tengok banyak2 lagi tudung yang ada sila lah ke :



dan




nie siap ada aksesori

2 comments:

Dayangku Army said...

Hehehe..dear, dulu sy pun cenggitu gak.Asik laaaa try depan cermin,tp x pnh pakai sebab takut huduh.

Tapi last2 ku try inner cotton..belah skit kat blkg klu terlalu ketat..bagi monjong2 skit kat depan..jadi xdelah melekat..

Skang always perasan diri adalah jelita bila memakai camtu. Hahahahha!

~♥ iella ♥~ said...

Dayangku : bagusla bila diriku begitu jelita..hikhik...

Dah wat belah inner kt blkng tue..tp tak tau la...kdng2 nmpk elok,kdng2 nk pelik...

Friends