Semak Duit

22 December 2010

Berita tak baik!


Klu korang baca blog aku.
Ada aku cita yg aku g hospital kan?
Klu korang tak ingat, korang clik ke sini Jom kita main
Pasal mak sedara aku yg tak sihat tue..
 
Masa aku g melawat ari tue mmg dia tak sedar apa2 sbb baru lepas kena bedah.
Ada kt ICU.
Tapi baru minggu lepas aku dengar dari mak aku yg Mak Long (mak sedara aku) dah sedar.
Tapi ari nie aku dapat msg lak dari sepupu kata Mak dia dah teruk!
Susah ati aku dah..
Semua pakat otw g hospital.
Kecuali family aku sbb semua bekerja.
Aku keja, En asben pun keja.
Tak da la sapa-sapa nk wak bonda aku g hospital.
 
Cmna nie??
 
Aku nk balik cmna?
Klu bg tau kt bos mmg leh balik tp aku da mslh len lak.
Masalah moto aku yg ada kt tempat paking tue!
Tempat aku paking moto aku tue susah!
Bila moto dah masuk paking pg td mmg susah nk keluar (kena block gn moto2 yg lain)
Kena tunggu cukup time pkl5 baru lenggang ckit.
 
Cmna aku nk wat nie??
 
Aku duk opis pun pikir pasal hal nie.
 
Saudara mara yg otw td ke hospital pun dah sampai.
Betullah..
Mak Long aku dah teruk!
 
Lg la aku susah ati nie.
 
Kesian gak kt bonda aku klu jadi apa-apa nnt dia tak dpt tngk kakak dia..
isy..isy.isy.
 
Apa aku leh wat.
 
Adik laki aku yg sorang tue plak bila call tka dpt-dpt..
Ke mana pun tak tau la..
 
.Tiba-tiba aku rasa meremang kepala otak.

1 comment:

CuTeMiUt78 said...

eemmmm kesian.. tapi tu la kan.. payah gak ni... apapun doakan semoga semua dipermudahkan

Friends