Semak Duit

13 December 2010

Menu sarapan aku

Aku tak da menu lain lagi semenjak berpindah ke rumah baru nie.
Kononya nk berdikari lepas berumah tangga.
Memang rumah aku dulu dan rumah aku kini ada tangga.

Tapi hairan.
Dulu masa duk dgn mak ayah aku cam tak sempat menyempat jer nk g kerja.
Tapi skrg aku siap sempat lg wat sarapan.
Bukanlah aku nie rajin sgt nk wat sarapan macam2.
Aku cuma sempat dan rajin nk wat roti bakar jerr...haha

Kira okey what...
Roti bakar!
Klu tak sempat,tak rajin...apa pun tak jadi kan...?


memperkenalkan....................ROTI BAKAR..!!
(siap atas tilam lagi..huhu)


ehh..eh...cm kenal ler pinggan & cadar tue??
Hadiah perkahwinan dr kawan2 ^___^

zoOOOm cikit lagi


aku tngk dah terasa terliur nie..
Korang tak rasa kerr...??

air?? air kosong dah ler...
aku dah tak sempat nk g kerja nie!

4 comments:

ALYN_C3N1 said...

wah2..blog makin cantik yer pn iela...yg penting kt sini pinggan tue..hahahahahha

Mak Su said...

maksu dah jemu roti bakar, ada satu period tu, asik roti bakar jer... hehehe

~♥ iella ♥~ said...

Alyn : Blog kita dua orang kan sama yerr...Tue la pasal. Pinggan tue penting...Sila ambk perhatian yer..Pinggan yg cantik tue dari ALYN_CENI ^__^

~♥ iella ♥~ said...

Mak Su: Tue la...kadang2 1 minggu makan roti bakar jer...siang mlm.. Kan roti potong tue slalunya exp cepat.. Mkn roti bakar tiap2 ari tp jem lain2 tiap2 ari okey tak..? hikhik

http://fadthnwan.blogspot.com

Friends