Semak Duit

20 December 2010

rentetan dr Tuah Giveaway Kecantikan #5

Rasa cm dah lama tak update blog.
Tapi...
Lama ker..??

Sebenarnya nk cita pasal adiah yang aku terima hasil dari tuah aku.
Maklumla,
First time dpt adiah dr blogger.
Seronok la..Cm nk panjat pokok!

Aku masuk Giveaway dari blog ardinihumaira
Tak sangka aku dapat adiah tue..
nak ckp skali lg.
Seronok la..Cm nk panjat pokok!

Sila tengok di bawah.
Apa barang tue..?
Aku dah dapat rasanya dah seminggu.
Maklumlah sekarang nie aku dah tak duduk sekali gan mak aku.
Aku dah pindah umah baru. (wit asben)
Jadi, aku pun baru la tengok..

Thank you wat ardinihumaira
Nk cayang..cayang Dni banyak2.
Muah..muahhhh..muahhh..
hihihi


aku dah buka plastik pembalut tue..
klu tak lg real korang leh tngk




apa lagi.
Melaram lah.
merah tak mulut aku?


lagi


tngk mulut!




"bukan dpt semua dlm gambar tue, dpt sorang satu ja..
jgn ngada-ngada nk sampai 3,4.."
aku kata kt diri sendiri


No comments:

Friends