Semak Duit

24 January 2011

aku belajar wat kek? Ada percaya..?

Salam Isnin yang aku rasa ramai yg tak da mood utk bekerja..uh..uh..
Ya la, dah cuti 2 ari kan

"Syg,syg..abang dah nk p keja nie"
"errmm..sampai tempat keja msg na..."
"pening kelapa la.."
"dah pening tak yah p keja la stg"
"errmmm...."

coklat : aku
merah : en asben

tapi aku di opis sekarang nie..  :D


Lepas salam aku terlena balik sekejap

Arrrgg...sakit kepala, lengah kaki.....

Korang jgn pikir yang bukan-bukan..
Aku sakit kepala nie rasanya sebab rambut aku dah sampai masa nk kena tebas! Dah panjang sgt dah..Kepala aku pun akan jd berat cm ada sampah! (aku sebenarnya tak leh simpan rambut panjang)
Balik keja nie klu diberi masa, aku akan tebaskan rambut2 aku nie!

Lengah kaki?
Sebab?
Aku g belajar wat kek la petang kemarin
Belajar kt kampung jer...sebab tue la kena berdiri hingga menyebabkan kaki aku tak tertahan.
Aku belajar gn mak cik-mak cik tue...
Aku nie kira bersemangat waja gak la....sori, bukan keta waja naa....
Sanggup dlm keadaan tak terdaya jugak la aku berdiri dari pukul 3 hingga pukul 6!!
Gila betul...!perhimpunan sekolah pun tak berdiri selama tue..

Aku nk cita bab belajar wat kek la..
Aku g belajar nie gn Mak Lang aku (mak sedara)
Katanya nk belajar wat 4 jenis kek.
Aku gn rasa compeden harap leh pandai la...hihi

Sebenarnya aku rasa tetipu la kemarin..
Kata nk belajar wat kek tp kenapa guna tepung kek yg dlm kotak??

Rupa-rupanya nk ajar wat aising atas kek tue nk bg cantik...OOooo..
Tapi cikgu ada ajar gaj wat kek guna tepung kek tue..
Boleh kukus...boleh bakar...
Dpt gak ilmu kat aku.
Ilmu leh wat busness lak tue...hihi

cerita punya cerita,cerita punya cerita, cerita punya cerita....
Dah pukul 6!
Aku dah tak larat...
Aku balik dengan kembang hidung sebab dapat wak balik kek yg aku hiaskan sendirik..
cuma cupcake jerrrrr...

nie ler hasilnya:
 jelas kelihatan seni yg aku lukiskan

 cantik kan? Sila puji!

 ehh..ehh..cantiknya..sapa yg wat nie?
i ler... ^__^

 zoom cikit...

 bila dibuka tudungnya

hihi

Lupa lak nk g tau.
Aku belajar hias kek utk burday jugak..aku belajar tue semua hanya dengan bayar RM10..
berpatutan kan..??



5 comments:

cik fiza said...

wah pandai wat keke leh la wat kek bday utk sy nnt :P

F@R@ said...

pasni bolehla kami nk order..skrg pun org 2 dah pandai buat cake...kami jer xreti2 lg..hihihi

ikhlas,
_f@r@_
http://farafie.blogspot.com

jeBateja said...

wowowowowowo....manyak lawa ooooo....terer macam pakar hiasan kek oooo

CuTeMiUt78 said...

kira ok gak la tu..menjadi gak

::ienafazlyna:: said...

syokkan buat kek?

Friends