Semak Duit

03 January 2011

Dapat TAG utk Blogger baru




Aku dapat TAG lg.
Yang terbaru aku diTAG oleh ourlif34lif3.blogspot
Aku nie nak kata dah lama berapa lama sangat.
Rasa2nya tak sampai 2 tahun kot..(ehh..eh..aku kena cheak dulu)
Aku dah rasa lama sgt aku wat blog nie tp follower aku tak seramai blog-blog yg aku terjah!

Soalan : Kenapa erk..?
Jawapan : Sbb blog aku tak da cita best ker?sbb blog aku tak da info-info yg sejati ker?sbb aku nie penulis yg tak cantik ker?


Apa-apapun, aku ucapkan thank You very...very..very much kt blogger yg dah follow aku dan aku harap dengan wujudnya Bloglist istimewa untuk blogger baru dapat membantu utk menjayakan lg blog aku nie.
Kepada blogger-blogger yang senasip gan aku yg tak ramai follower nie leh la cuba & korang mesti clik ke ahsfantasy24.com
Syarat yang dikenakan hanya perlu TAG kpd 3 orang blogger lg. Mari kita lihat sape yg kena....

No comments:

Friends