Semak Duit

21 January 2011

Teringat kembali 'Member-Member Sekolah'

Tetiba teringatkan member-member sekolah dulu.
Mesti korang kata aku nie tetiba ja buang tebiat kan?
Bukan..aku tetiba jer rindu kt member-member sekolah dulu.
Susah oOo nk dpt member-member cm zaman sekolah.
Macam-macam perangai ada.
heehhhee... (tergelak aku sornang-sorang)
Nak dikatakan aku ada banyak gambar bersama-sama member-member dulu-dulu tp dulu-dulu kan guna kamera yg guna 'KODAK',
maka gambar-gambar tersebut telah dicetak.
So, aku dengan malasnya nk tangkap balik @ nk scan @ nk wat cmna lagi erkk??
Jalan mudah aku ambik ja gambar-gambar nie dlm  Facebook..hihi
Sgt mudah keja aku.
Dan disebabkan itu gak ada sikit ja gambar utk dipertontonkan..
Aku rasa cm nk wt reunion ja..nk jumpa semua-semua member yang ada.
Aku rasa, aku nie berkawan cm ada peringkat-peringkat..sbbnya :
Tukar tingkatan, dpt kelas baru-- member baru (tp member lama tetap dlm ingatan)
1 kelas...ramai tak?

 Kelab Setia tueee...Sila cari aku okey..

 Sori. muka masam.

 gambar nie aku suka. comment kt FB kata aku wat iklan Colgate!! ada ka patut.

Gambar nie kurang suka. Tp time best ooOoo..
KLu ada lagi next time aku wat entry baru mengenai 'Member-Member Sekolah'


2 comments:

Lovely Bella said...

seronok teringat zaman skolah dulu kan..:)

F@R@ said...

time amik gmbr kelas fara xde..hu3

ikhlas
_f@r@_
http://farafie.blogspot.com

Friends