Semak Duit

11 February 2011

Adobe Photoshop 7.0

Aku nie nk belajar nk edit gambar guna Adobe Photoshop.
Aku masih mencari macam mana nk "crop" gambar kita.
Bukan crop bg kecik...tp crop bg ikut bentuk badan kita atau lebih senang nk kata "ikut suka kita"
Yang crop bg kecik tue aku tau dah.
Aku mengharapkan ilmu dari korang semua nie.
Aku amat berharap agar aku dapat ilmu nie.

Korang cuba tengok gambar di bawah nie


Aku nk crop bg nampak bentuk kami berdua je.
Tak mo ada tulis nama dan latar belakang.

Cmna nk wat?

Aku bg contoh lg klu korang tak paham.
Aku nak macam nie..


nk crop cmnie la...

2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah lama tak edit gambar guna adobe photoshop...

(^^,)❤

jeBateja said...

Leh GUNA Quick Selection Tool kan...kan....kan...

Friends