Semak Duit

07 February 2011

aiscream 18SX

Istifar...Istifar..Isitfar.....

Aku baca dari alinaclover.com dan aku copy terus utk wat pedoman rakyat-rakyat Malaysia..
Arap maap wat alinaclover.com sbb aku ter'copy' dari blog dier...
Rasa cm tak sanggup ja aku nk makan aiscream pas nie.
Aku rasa cm nk kena makan aiscream yg ada dalam tupperware ja...

Sila lah korang tengok sendiri.


cmna>>>>>>> ^_*



nota : aku akan letakn komen kt alinaclover.com yg aku copy enrty dia.

3 comments:

jeBateja said...

errr...aiskerim ni utk pompuan jerk ke.....ahakz....tak sanggup den....

MIZZ SUE said...

erkk..kureng sopan la..huhu

alinac lover said...

hehehhe..xpe je nak copy :)

Friends