Semak Duit

14 February 2011

Puteri Impian

Korang tengok tak ulangan Puteri Impian kt tv3 kemarin?
Ala....cita Puteri Impian yg Amy Mastura berlakon tue..
Ala... korang mesti ingat kan..
Aku tengok ckit jer.. ( Ada sebab aku tengok cikit jer)

Dulu kan dah tengok.
Tapi, yang sebenarnya aku bukan nk cita pasal Amy Mastura.
Aku nk cita pasal Puteri Impian!!

Korang pernah angan-angan nk jadi Puteri tak?
Puteri Raja...
Bukan Puteri pada nama cm watak Nora Danish dpt cita PUTERI tue...bukan..

Aku pernah berangan-angan nk jadi Puteri Raja cm dalam cita Puteri Impian tue la..
Dpt pakai mahkota, pakai baju cantik2, tido dalam bilik besor, ada Putera Raja lg...hihi

Angan-angan...

Sebab tue gak la aku tak mo tengok cita Puteri Impian kemarin tue...
Nnt aku angan-angan lagi..!
Gila betol aku nie.
Gila!

Korang ada perasan tak kt profil aku kt blog nie??
Korang tengok kt KENALI AKU..
Korang akan percaya apa yang aku cita lepas korang terpandang ke citue..
Aku tunjuk kt korang klu korang rasa malas nk pandang ke mana-mana okey...

betul tak?? Aku tak ubah tau.. :D






:: PUTERI IMPIAN
:: Singgah ler ke amymasturafanclub





~ skrg aku dah menerima hakikat yg aku dah berkahwin dan tak mungkin akan dapat Putera Raja...~

2 comments:

peaNut said...

peanut pon ada gak tgk cter ni aritu...tp x smpai habiss la...amy mastura mmg kiut la lam cter ni kan kan kan

~♥ iella ♥~ said...

Peanut : sama la kita, tngk tak sampai habis...

Friends