Semak Duit

07 March 2011

Sorang lagi BFF kawen.. Welcome to my club

BFF masa sekolah dulu-dulu.
Terputus sekejap pertalian selepas masing-masing sibuk mencari kehidupan dan kejayaan.
(haaah, mcm la berjaya sangat sekarang nie..)

Bukan sengaja pertalian tue terputus, cuma talian kena 'tempap' pokok kelapa...errhh...wayar terputus..
hihi
Aku jumpa balik dalam Facebook.
Sebenarnya ramai kawan-kawan sekolah aku jumpa balik dalam Facebook.
Aku tak mo cita pasal Facebook.
Aku nk cita pasal kawan aku yang sorang nie. BFF.

Aku bg tau nama dulu. ( Mana tau klu-klu BFF aku nie kawan korang jugak)
Namanya Marliana Mohamad.
Tinggal kt Kampung Pelet, Bukit Mertajam.
No I/C ******-**-**** (sila carik sendirik)

nie gambar aku curik dari FB
Gambar aku tangkap gn dia tak elok.. kamera 'koman'*loghat Penang


Aku g kenduri umah dia bersama-sama Encik Asben, Bonda and My young sister.
Walaupun lewat, aku tetap terjah gak ke rumah dia..
Seronok tergedik-gedik jumpa kawan lama...haha

Sedappp makanan masa tue..siap ada lai chi kang lagi..(betul tak aku eja lai chi kang??)


yang nie aku curik dr FB gak..haha
(masa akad nikah kot..aku tak da time nie)



SELAMAT PENGANTIN BARU
Moga berbahagia selalu, dimurahkan rezeki & kekal selamanya
dari : AKU

No comments:

Friends