Semak Duit

29 September 2011

1 ZULKAEDAH sudah....

1 Zulkaedah 1432 bersamaan dengan 29 September 2011.
Ada cerita yang hendak ditaip.

Semalam, dpt panggilan dari family yang bg tau Tok Ngah (Tok Saudara) meninggal dunia pkl 9.30 tadi..(time nie mlm dah...pkl 10.30 dah..)

Aku dpt call time aku on the way nk balik umah lepas p shooping kt The Store (Summit, Bkt Mertajam) yang sapa sapa yang mengenali lokasi tue dah sedia maklum yang The Store tue akan berpindah. So, banyaklah barang barang yang dijual dengan harga murah...
Macam macam ada....cari jerr....tp yang parah & deritanya adalah time nk membayarnya!!!
Gila punya panjang aku kena beratur..!!!! ramainya..
Tapi tak mengapa..hihi...aku beli barang keperluan bakal anak aku nie...
Sanggup aku redahi segalanya.... ^_^

Kaki???
Sakit oooii..kekejangan dah...
Dah la siangnya aku dah bertungkus lumus utk audit 5S!!!

oOOoppp...oOOooppp...

Aku nk dah melalut ke laut nie...

Pkl12 aku bersama en asben pun p jemput mak ayah aku kat umah dan terus p menziarah jenazah Tok Ngah walaupun tak jauh mana pun...tp terasa kepenatannya...

Pkl3 pagi baru balik umh.

Pkl3 lebih baru nk tido tp tak tido lagi..

Pkl5.15 dah nak kena bangun..iron baju & bersiap nk p kerja..

Aku tengah mamai sekarang nie...................
Tau tak mamai tue apa??? mamai tue apa erkk??? tanya la org utara yang pandai translate...

Aku tengah mamai sekarang nie...................

Sekarang time kerja..tp aku rasa nka tido...
Bos, nak p surau jap...nk tido...leh tak..???? (wah..wah...bos memang gila punya sporting)

Opppsss..maaf yer...tak leh p tido sebab orang orang audit 5S nk mai mengaudit japg....

Sila lap meja dah semua semua apa yang ada disekeliling anda......!!!



zZZzz...ngantuk.

No comments:

Friends