Semak Duit

28 May 2012

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KE 2

Hari nie hari Isnin.
Hari malas nk p kerja.
Malas sangat sangat.
Maklumlah, baru balik dari kampung..mlm buta baru sampai rumah
(A.Setar-Penang)
Loteh..!

Yang nk cerita bab tarikh nie sebabnya ada special di sebalik tarikh nie.

Klu nk cita.. tarikh & time nie 2 tahun dulu aku tengah sibuk sangat.
Sibuk di rumah.
Tarikh & time nie tak keja. Ambik cuti rehat.
Adus..tarikh & time nie aku duk gabra, berdebar debar, cemas, kalut..
isy..isy..memang fikiran & perasaan aku tak dapat dibayangkan ketika tarikh & time nie.

Aku nk bernikah & akan menjadi isteri orang petang tarikh & time nie.
Maunya aku tak gabra segala bagai.
Nak jadi isteri tuee...

Tarikh yang sama hari nie..Aku telah menjadi isteri kepada Mohamad Azuwan dan menjadi seorang ibu kepada baby girl Nur Auni Faqiha.


SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KE 2...!
(Ucapan kpd En. suami & diri sendiri...)



*En suami tak baca blog.


No comments:

Friends