Semak Duit

27 June 2012

Cerita lapok. 8 bulan yang lepas. Gila punya lama.

Memang gila punya lama cita nie.
Cuba tengok, perhati betol betol gambar di bawah tue.
Ada 2 keping kan?
Ada tarikh kt gambar tue kan? Tengok tarikh tue....
kat bawah gambar tue..
Nampak x???
Tarikh : 21.10.2011  12:44 kan??
Bermaksud gambar tue disnap pada tarikh 21.10.2011 pada jam 12.44 tengah ari.
Ok.
Dah tengok tarikh.
Nie aku nk cita cikit apa yang terjadi kat gambar tue.
Gambar nie disnap oleh 'mamarazi'
Gila. Cm artis.
Tueee..tue..nampak tak artis kita.
yang duk pilih memilih tue.
Yang pakai tudung hitam & jaket hitam tue.
Nampak tak?
Dia nk beli baju tue.
Tapi dia macam tak sedar diri sikit. Tau napa?
Tengok elok elok perut dia tue?
Buncit kan? a'a..maunya tak buncit.
Time tue dah sarat mengandung tue.
Tapi tak mau mengalah. bila nk shooping.
Pmpuan + shooping = tak leh kalah
Tengok gambar sekali lagi. Tengok tarikh kt gambar tue sama. Ingat tarikh tue okeh..

tudung hitam & jaket hitam


3 sekawan tengah memilih.
tapi aku tak beli pon.


21.10.2011 pada jam 12.44 tengah ari - aku di sini..shooping
tapi bila 21.10.2011 pada jam 11.00 malam aku berada di hospital. Kesian kan.
Tau tak napa aku berada di hospital?
Sebabnya:
Jam 4 lebih (time nk solat asar) aku rasa ada sesuatu yang meleleh di dalam kain. Haaaa.., air ketumban dah pecah la.
Cuak gila aku time tue.
Siang siang shooping sakan, bila malam masuk hospital.
Puas ati.

Aku selamat melahirkan anak pmpuan pada 22.10.2011
Syukur, Alhamdulillah..








No comments:

Friends