Semak Duit

18 June 2012

Update Pasal My Gegirl lg.. Bila leh pegang streng keta.

Lama tak update.
Baru baru nie aku terdelete email & segala-galanya yang berkaitan dengan email aku termasuklah blog nie.
Aku frust gila!
Berhari-hari aku tak da email, tak da blog.
Sunyi.
Aku bukan blogger yang tegar pun.
Tapi bila blog aku yang dah lama aku didirikan nie hilang sekelip mata, gila dibuatnya.

Cukup..cukup sudah..( mcm lagu..lagu apa erk? aku pun lupa)

Aku nk cita pasal gegirl aku yg sorang nie.
Tinggal beberapa hari ja lagi genap lah sudah usia gegirl Nur Auni Faqiha 8 bulan.
Tapi korang semua jangan terkejut plak bila gegirl Auni nk ambik lesen memandu!
Dia nak lesen moto gan lesen keta.
Dua dua terus.
Nak lesen keta dulu.
Konon nak bawak ibu p shopping..hehe..

Korang korang jangan tak percaya okeh.
Nie kenyataan!
Nk tanya cikit,
Nk ambik lesen, minimum umur berapa erk..??
Jangan gelak, jangan kata aku gila.
Serius nie..

Kalau korang tak percaya sangat kat aku.
Korang tengok gambar nie.
Serius.
Tak da edit edit.
Nie kenyataan.
Benar belaka.

Korang tengok kt bawah nie:



 perh..pegang streng mcm pemandu terhebat



 nie pose istimewa dari Nur Auni faqiha ^_^






✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Hendak mendidik Nur Auni Faqiha menjadi genius.
Auni...Baca buku!!!!

No comments:

Friends