Semak Duit

13 December 2012

Pagi semua..!!!

Salam
Lamanya tak jenguk blog. Eh, ada la..aku hari- hari jenguk blog aku nie cuma tak da entry baru jer. Aku kan bukan blogger tegar.
Bila tak idea --> aku senyap!
Bila aku malas --> aku senyap lagi!
Bila aku bz --> of course aku lagi senyap! Bz tue wei, Bz gn keja..bz gn anak-anak...Opppsss..aku baru ada sorang anak. So, bz gn anak..husband lagi tak ketingalan...sangat-sangat bz..

Hari nie pun aku masih tak da idea nk ngarang esei 300 patah perkataan untuk blog kesayangan aku ni. Tapi aku akan cuba untuk menulis lagi sebab aku da terasuk dengan Dian dalam Istambul aku datang....!!! Dian kan slalu update entry dlm blog.. Tak sabar..tak sabar...(cuba nadakan mcm Dian yang cakap okeh)

Isy..isy..nak cari idea..nak cari idea...

Makan dulu la...hehe


Next entry okeh.

No comments:

Friends