Semak Duit

01 October 2013

Oktober menjelma

salam semua..!
 
eh,eh,..tak tau nk mulakan perkataan. Dah lama sangat tak tulis blog. Sapa yang ada baca blog aku mesti tau yang aku dah lama tak tulis entry tp masalahnya....adakah orang yang baca blog kamu tu..? Mesti ada orang wat muka pelik kan.
 
Hari ini dah masuk bulan Oktober. cepatnya. Gaji masuk pun cepat ja habis. Apa daa tiba-tiba tercerita pasal gaji bagai..? Ni nak cita pasal bulan Oktober la.
 
Bulan Oktober ada tarikh yang sangat-sangat penting. First, birthday ayah (9/10)..umur ayah dah 59 tahun.. hamper menjangkau 60an dan satu lagi tarikh penting, dah tentu la birthday Nur Auni Faqiha.. si comey bijak pandai tue...Cm biasa la, aku akan puji anak sendiri lagi..dan lagi.. Bulan Oktober jugak kita sambut Hari Raya Haji!
 
 
Harap bulan Oktober nie akan bahagiakan aku.
 
Nnt aku cita bnyk-bnyk lg cita okeh.
 
Bye.Bye.Bye.
 
 
 
 Hari ini, hujan la...
 
 

2 comments:

hainom OKje said...

Mmg lama tak menulis ni sebab tgk entri lepas pun salam Ramadhan.......
Sekejap dh nk bertukar tahunkan ...

jeBateja said...

Wokayz....semoga berbahagia...dan....

Kat bangi, selangor pun hujan...

Friends