Semak Duit

27 December 2013

Yaaa ampunnnn... Lama betul tak update blog! rindunya

Selamat pagi semua
Semangat untuk bekerja?? Bagus!
Lamanya tak update blog..rindunya...
Tapi nie jugak mungkin entry yang terakhir untuk 2013.
Hari nie juga hari Jumaat terakhir thn 2013 kan.. perasan tak? ka...tak perasan sbb asyik terpikir nk sambut new year kat mna? betui ka?
 
Aku sebenarnya nk cakap terus terangla. Walaupun tak update blog tp aku buka blog tiap-tiap hari (harap bos aku tak dpt hidu perbuatan aku nie sbb bos bagi markah prestasi tau).
Tiap-tiap hari jugak aku akan tengok, ushar-ushar blog yang aku follow dan juga yg best tp aku tak follow lg.
 
Aku bukan pandai berkata-kata. Nie plak nk menulis tapi aku rasa aku perlukan satu cara untuk aku ceritakan apa yang aku rasa selain facebook, instagram, moments we chat.
 
Hujung-hujung tahun nie mmg lagi la sibuk gila-gila-gila-gila. Ha! dengan nk tutup akaun la, nk failkan semua surat-surat yang bertimbun kt atas meja & bawah meja. hehe, nk update segalanya dan kalau sempat thn 2013 nie aku nk buka fail baru utk thn 2014. Aku banyak keja. Ada lagi keja yg aku tak cita tue..
 
Apa-apa pun.
 
SELAMAT THN BARU 2014
 
 
PEACE YO!
 
 
 

No comments:

Friends