Semak Duit

09 February 2010

Kejadian semalam....

Semlm masa aku on the way nk blik keja.Time aku da kt atas feri sambil menghayati pmandangan yg indah di sekitar lautan yang terbentang luas...Waahhh,indah sungguh kurniaan Tuhan.Apa yg dilalutkan oleh aku nie...??? comfuse aku!

Sambil mata aku melihat sekeliling,aku ternampak sorang uncle(India) nie..Kesian kt dia,tersenguk2 dia masa duk atas satu tmpt tue.Ngantuk sgt kot...tp aku rasa simpatila.Mananya tak!dia tido smpai tangan dia nk kena exzos moto (tul tak ejaan??rasa cm semacam ja) orang depan yg serupa cm aku yg digelar "Pengguna Feri". Nasib baik tak kena.

Bila feri nk mula nk merapat,dia tak jaga lg la..rasa cm aku nk g kejut dia ja.Tp dia leh sedar sendiri lg.Aku lihat2 rupa2nya dia naik moto gn sorang lg lelaki India.Part nie aku tak tau la nk kelaskan kepada bhgian mna (lawak atau kesian atau simpati).Uncle tua pakai topi kaledar terbalik!!!!!!Aku terasa cm lawa la.Ala...kesiannya lak plak.Aku rasa keadaan nie cm dlm drama @ filem la plak.Aku tak la ketawa terbahak2,aku cuma tergingat ja kejadian nie....

p/s: Janganla aku wt kesilapan yg sama cm uncle tue.Malu beb!!!habis saham aku yg sedang meningkat naik nie(hehehehe)

No comments:

Friends