Semak Duit

05 February 2010

Pagi yang gelap

Pagi yang gelap kini sudah terang..Aku adikmu dan engkau abang...(lagu band HUJAN).Aku keluar dr umh pada pg yg gelap utk g keja..tp sejak dua tiga menjak nie aku rajin la smpai kt ofis lewat.Minggu lepas da la dlm 2 @3 ari aku smpai lewat.Minggu nie baru sekali aku smpai lewat..hehehe..Habisla prestasi aku,Rekod aku pun rasa mcm nk hancuss jerr.....heeerrrr...tak mau...tak mau....

Lama sgt aku tak update blog nie.Dah jd cm kain buruk lak.Okey! mulai sekarang aku nk update blog aku nie balik(jgn hangat2 tahi ayam udah lerr...)

Aku nie keja pun tak tau nk wt apa dulu.Aku wt semua tak leh nk selesai gn berjayanya...Last2 habis dah satu jam,habis dah 1 satu ari,habis dah satu minggu, habis dah satu bulan....

Maybe, aku nie byk fikir kot.Aku jd tak tentu arah.Aku jd buntu!!!adusss,apalah yang aku kena selesaikan dlu.Aku nie bnyk mslh,tp aku tak nak la mslh tue jejaskan keadaan aku.Bantulah aku!!!

No comments:

Friends