Semak Duit

02 April 2010

Hari Jumaat yang mulia

Ari nie ari last keja,Ari Jumaat kan..Ari Jumaat gak la para kakitangan kerajaan dpt lunch lama....yer la..Dari pkl 12.15 hingga 2.45. Klu nk tido,boleh 3 kali tido.Klu nk shopping,Boleh 3 kali round dlm shopping complex. Klu nk makan,boleh lebih dari 3 kali g mkn...Tp bg kaum lelaki,ingat2 ler na..you all kena pergi sembahyang jumaat....hehe..Kitaorang yg pmpuan pun tetap kena sembahyang. Plan aku ari nie nk g cari kain utk wt baju akad nikah nnt. Actually, plan nie dari minggu lepas lg start dari mmber aku cita yg ada satu kedai tue da kain cantik2 and murah.. Apa ditunggu lagi...Aku and mmber aku rempit ler ke tempat yang dikatakan tue...Wahhh,teruja sungguh aku kt sana.Memang cantik kain2 kt kedai tue..Klula aku nie seorang jutawan,aku anggkut ja semua.Memandangkan aku hanya orang biasa,aku terpaksa ler wt pilihan yg tepat dan padat.hehe....Aku dapat apa yang aku cari.Alang-alang aku dah smpai kt destinasi shopping,apa kata kita jalan-jalan cuci mata dlu....aku and mmber jln2 walaupun panas..Memang panas beb! Tak tahan dgn kepanasan tue kitaorang pun gerak ler balik ke tempat keja....Alhamdulilah,aku dah dapat kain utk wt baju nikah.Dapat ler aku hantar utk tempahan...hehe...syokkkknya...bestnya....bila dah selesai satu hal walaupun tak sebesar mana pun hal itu... :)

No comments:

Friends