Semak Duit

01 April 2010

Mesyuarat PUSPANITA Negeri Pulau Pinang

Ari nie dari pagi smpai ke tgh ari aku g mesyuarat. Bukan aku ja..smua kakitangan pmpuan yang berkhidmat di Jabatan Pulau Pinang nie...tau tak mesyuarat apa..???Mesyuarat Agung PUSPANITA...!!!
ceehh,dah la aku terpaksa masuk PUSPANITA nie...siap kena bayar lagi...RM10 utk yuran pendaftaran & RM10 utk yuran tahunan....adussss...aku sejak 2 menjak nie jd kedekut sgt la...(Duit kurang yg leh jd kedekut nie..hehe).



Dari pkl8 hingga pkl1 baru habis mesyuarat....adussss.Memang terasa bosan..Nasib baik da mkn tgh ari.Klu tak,mmg aku cabut balik dlu la...



Aku masuk keja dah rasa malas nk wt keja. Apa cer???sakit kepala,malas,tak larat,ngantuk...smua ada la...Yang penting aku kena wat OT lg utk ari nie.Pkl7.30 nnt baru boleh balik.Sampai umah dah pkl 8 lebih... Pastue aku tidOOooo...itue la keja aku... :)

2 comments:

~kuyam~ said...

working life.sy msh belajar,tp macam tgk orang kerja best je.tapi takut sibuk mcm yg selalu deperkatakan.hehe..


berjalan ke sini :)

~♥ iella ♥~ said...

hehe...kita tngk gak tmpt na kita keja tue...takut kena tmpt yg sibuk & bos yg garang..Yang tue mmg tensionla keja...
Nasihat: stdy pandai2,nnt jadi bos..dah tentu tak kena marah gn bos kan..??Bos tertinggi tau...hehe

Friends