Semak Duit

15 June 2010

Berita yang agak mengemparkan

Aku baru dengar cita nie semalam masa tengah berchit chat gan family kat umah.
"Kak Long tau tak Saiful Apek kena tahan sebab dadah???"adik aku bertanya.
Hah!!!bila plak??sapa pekena dia??berlakon ja kot..??jawab aku.
"Tak, nie memang polis jumpa dadah kat rumah dia" Jawab adik aku yang sorang nie lagi...

haaaaaaaaaaaa.......camna nak jadi nie??pelakon yang aku minat jadi macamnie plak. Kenapa artis-artis kita patut buat keja-kerja macamnie??adakah mereka nie terperdaya atau memang suka suki nak buat keja-keja tak bertul nie...???

Nie gambar Saiful Apek (Aku harap Apek mmg tak wat keja nie)

Dulu Benji, Kes pun tak habis lagi...tak tau la nk cita artis zaman sekarang..Kesian kat keluarga...
Nie plak gambar Benji (Aku pun berharap benda yang sama mcm Apek...kesian kat family diorang)

2 comments:

Dee said...

teringat kata2 wardina..artis mmg x sesuai dijadikan ikon..huhuhu..

Unknown said...

a'a...rasanya mcm pernah dengar gak wardina ckp cmtue...kt MHI klu tak silap...

Friends