Semak Duit

21 June 2010

Fesyen aku

hiss...aku nie dari tadi pagi masuk keja smpai dah lunch,aku tak tau nak wat keja apa nie... Kalau nak dikatakan,keja aku ada...tp aduhaaaiii....MALAS

Yang aku rajin, buka internet..klik sana..klik sini.. Tiba-tiba aku terdetik kat hati yang aku nk 'makeover'kan diri aku sendiri. Aku nie kadang-kadang leh diketogorikan sebagai orang yang tak reti berfesyen. Ya la, Aku pergi keja tiap-tiap hari aku pakai baju kurung!!! Yer la,aku nek moto..camna nak pakai kebaya??nak bagi terbelah sana,terbelah sana ka..??Jadi. baju kebaya atau baju fesyen len mmg tak banyak pun...
Itue bab fesyen pergi keja..

Nie plak fesyen aku keluar jalan-jalan. Aku teringin nak berfesyen tapi sebenarnya aku takut nak try yang pelik-pelik sangat sbb takut mak aku 'complen' macam-macam & aku nie kan orang kampung yang tinggal di kampung yang banyak mulutnya...hisss,kacaula orang-orang kampung nie (aku tutup aurat paa...). Aku seacrh internet tadi. Aku selidik sikit fesyen Yuna (konon-konon leh jadi cam Yuna la... hehe). Tapi aku rasa aku tak leh kadi camtue sbb badan aku gan Yuna tak sama bentuk.
Yuna slim,aku slim Riverrrr!!!!

nie dia Yuna....
(cuba bayangkan muka Yuna ditukarkan kepada muka aku.hehe...mesti spoi....

Aduhai,aku nak make over camna nie??Aku nak wat list cmna aku nak jadi. Kalau ada sapa-sapa leh tolong aku jadikan diri aku cam yang aku nie leh la komen yerr...

Aku nak macam nie...
- Pakaian mesti tutup aurat (sbb aku bertudung)
- Kalau boleh tak mau baju yang singkat-singkat (sbb aku punya yang kat belakang tue cam besar cikit..macam menongek terlebih ja)
-Seluar tak mau ketat(sbb paha aku besar)
- Make up plak aku tak mau yang boleh bagi jerawat menyerang aku...(muka aku dah sedia ada jerawat)
-  Tudung @ selendang??

Aku nie sebenarnya nak jadi macam wanita berkerjaya yang sopan,ayu,lemah lembut & yang paling penting sedap orang-orang memandang... *berangan ja aku nie


p/s : Aku minat Wardina Safiyyah gan Farah Adeeba

6 comments:

Yaya said...

vavavaaaaaaaaaaa nak makeover eyhhhh teruskan usaha hehehe tapi skrg pun dah comel daaaaaaa :))

Unknown said...

Aleeya : doakan agar angan2 nie jadi kenyataan...ingat nak masuk bengkel apa-apa la utk penampilan diri.

ardinihumaira said...

ha ah dni pun idamkan yang cemni... tambah2 cam wardina :)

:-: LilacMessy :-: said...

wardina tetap maintain kan..

=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ihik ihik =)

berusaha utk menjadi lebih shantek :)))

Unknown said...

dni :wardina nmpak ciri2 wanita yg sempurna sbg wanita,isteri,ibu dll...

Messy : suka wardina dari spanar jaya lagi..maintain dari dulu...

miss lolly : tengah berusaha nie.. nak kumpul duet,nak beli baju, nak beli make up..hehe

Friends