Semak Duit

21 June 2010

Selamat Pagi Cikgu...!!! (cam Upin dan Ipin cakap..)

Salam dan Selamat Pagi semua.....

Harap semua rajin-rajin belaka erkk...sebenarnya aku kat Penang nie tengah hujan. Bila time hujan apa lagi yg kita semua rasa??? Malas?? Minta-minta aku sorang ja yg ada perangai tue na...hehe...
(sbb tue aku dah tulis awal-awal lagi harap-harap semua rajin-rajin..)

Ari nie gak la budak-budak sekolah start sekolah balik selepas dah cuti 2 minggu...
Lagi la budak-budak nie malas...
(aku yang cuti 2 ari pun dah malas...).

Aku nie plak yang jadi 'rajin' sikit sbb aku ada driver antar aku keja!!
Driver = Mr Azuwan
*husband kesayangan aku la....
Hahaha...bukan nak pekena dia atau apa-apa, cuma aku teringin nak bermanja gan dia..adeehhhh,gatainya aku... tapi tak salah kan??dah sah kannn???

Nie aku tinggalkan gambar Upin dan Ipin yang ada kaitan cikit gan tajuk entry nie.... (Saja-saja nak ceriakan blog aku nie..lagipun budak 2 orang nie comel...)


4 comments:

Aleeya said...

heheh upin ipin ni kdg dah hafal dialog sbb mydoter damia tu..adusss tiap2 malam mesti pasangkan cd upin ipin kat umah turrr hehe

~♥ iella ♥~ said...

hehe....upin dan ipin tetap dihati... tak jemu tengok upin dan ipin tau...ari2 pun boleh...

ardinihumaira said...

cakap pasal upin ipin... dni ada g makan kat restoran upin ipin kat putra height semalam. best gak ;)

~♥ iella ♥~ said...

dni : upin dan ipin dah ada restoran ka..? klu best nak kena try nie..

Friends