Semak Duit

18 June 2010

Lunch Time at Ofiz

Ini cerita dari pagi tadi lagi. Aku sebenarnya ari nie 'ter'bangun lewat cikit....tapi tak la lewat sangat. Macamna pun aku jadi kalut la..Pagi tue gak la baru aku nak iron baju nk g keja, simpan tempat tido(tak kan nk biarkan selerak ja kot..hehe),nak mandi, nak solat,nak bersiap lagi..nak taruk bedak tebal 1 inci..hehe.. Tapi aku cepatkan juga semua pergerakaan aku tue dan semuanya menjadi!!

Aku nie semangat nak pergi keja ada banyak sebab antaranya:

1) Ada kenduri kat ofiz makan nasi daging sempena kami mendapat Sijil ISO sekali gus majlis perpisahan yang pelajar praktikal kat ofiz aku nie (kemarin makan KFC free,ari nie makan nasi daging free...hehe)
2) Ari ni ari Jumaat yang nak bagi tau kat kita yang esok cutiii...!!! syoknya..
3) Ari nie gak la aku nak selesaikan kerja-kerja kat ofiz sbb aku duk terfikir kerja yang tak habis kat ofiz nie walaupun dah balik ke rumah
4) Semangat nak buka blog aku nie...(manala tau kalau-kalau ada orang yang komen kat blog aku nie...
* dengan harapan ramai lagi kawan-kawan yang akan follow blog nie..)
5) Bila esok cuti..maknanya bolehla aku jumpa gan insan tersayang aku yang sorang tue...Mr Azuwan.... (Abang balik Penang kannn...??tanya aku kepadanya)
6) Dan ada lagi la sebab-sebab yang tertentu yang wat aku bersemangat nak pergi kerja ari nie

* Rindu kat abang.... (dirimu tetap hensem dihati ku....)

No comments:

Friends