Semak Duit

25 June 2010

Program Lunch japgi..

Salam & Selamat pagi kekawan,

Aku tak mau cita panjang lebar utk entry kali nie. Aku cuma nak cerita bagi semua orang tau yang Lady Bos aku yang baik ati nie nak belanja kami semua staff (staff yg muda2 je erk..) makan kat luar!!! haaahhh, syoknya... Tak sabar dah nak g makan nie.. Aku dah simpan perut utk menyantap makanan yang dengar kata sedap sgt tue.....
 (meleleh air liur aku dah)

p/s : Lady bos gn aku ja yg tak pernah g tempat makan tue..
So,aku teruja nihh!!hehe

6 comments:

Aleeya said...

erkkk staff muda2 jeww, terasa ai yg tua neh hahahahah

selamat makan2 eyh..enjoy ur meals!

ardinihumaira said...

bestnya ladybos belanja ;)

~♥ iella ♥~ said...

Aleeya :tua dah ker..??walaupun tua atau muda,jiwa tetap setia muda..hehe...

~♥ iella ♥~ said...

Dni : mmg best..ladybos mmg rajin belanja

Stilla said...

bestnye ada org lanje..rezeki tu yunk..huhuhu..=)

~♥ iella ♥~ said...

Stilla : Mesti la best,leh jimat duet belanja... (ladybos kami rajin belanja sbb tue rezeki dia bertambah2)

Friends