Semak Duit

22 June 2010

Tengah Melayan prasaannn....

CAHAYA HATI
 * AQASHA*

Dunia seakan berganti
Menyambut hadir ku di sini
Nyanyian ombak bersaksikan
Percintaan kita berdua
Biar hujan turun membasahi diri
Tetap saja diri ku milik mu
Biar ribut merebah aku ke bumi
Cinta ku hanya satu untuk mu
Ooh… oh
Kau kekasih kau yang ku rindui
Hanya dikau cahaya dihati
Kau kekasih kau yang ku sayangi
Cinta kita abadi selamanya
Dengar sayang bisik cinta ku hanya
Padamu…. oh
Desiran angin telah mengerti
Ke mana rindu ku kan pergi
Demi kerana cinta ini
Yang kian semarak menyala nyala
Bawakanlah rindu ku kepadanya
Biar wajah ku dihatinya
Bawakanlah cinta ku kepadanya
Katakan cinta kita abadi
Ooh… oh
Kau kekasih kau yang
Ku rindui
Hanya dikau cahaya dihati
Kau kekasih kau yang
Ku sayangi
Cinta kita abadi selamanya
Oo… hanya kau kekasihku
Cinta ku hanyalah untuk mu
Selamanya
Kau kekasih kau yang ku rindui… rindui
Hanya dikau cahaya dihati
Kau kekasih kau yang sayangi
Cinta kita abadi selamanya

* Kau kekasih kau yang ku rindui
Hanya dikau cahaya dihati
Kau kekasih kau yang sayangi
Cinta kita abadi selamanya

Ulang sampai habis

Lagu: Aiman
Lirik: Hani MJ



p/s : aku tak leh nk download lagu nie..klu tak lagi best...

6 comments:

ardinihumaira said...

cuba download kat 4shared ^__^

NurainiZakaria said...

oo sgt best lagu ni jiwang gitu:)

Uruchimaru @ kf said...

klu anda sudi kita boleh tolong bantu utk dunlod lagu itu..sile respond nnti ea..

ok bye

Uruchimaru @ kf said...

salam ini linknye:-

http://www.ziddu.com/download/10397653/Aqasha-CahayaHati.MP3.html

~♥ iella ♥~ said...

NNT KITA KONGI LAGU NIE.....sama2 la kita jiwang..hehe

~♥ iella ♥~ said...

kf : alahai...dah buka ikut link tue...tp sayangnya internet kena blok laaerr...

Friends