Semak Duit

10 July 2010

cerita 'ot' dan 'claim'

Untuk beberapa ari nie aku tersangat lah buzy skali.Aku ni macam orang besar yang tak banyak jawatan, sedangkan aku hanya ada 2 jawatan saja. Sebagai isteri dan sebagai pekerja di Ofis yang serba mewah nie...
(mewah kerr..??toilet pun kadang tisu habissss.....)
Aku sebenarnya nk cita bab aku duk kena stayback sebab nak selesaikan kerja nie tapi aku gak kena balik awal sebab kesian kat husband yang tinggal sorang-sorang...
(maklumla,pasangan baru kawen la katakan...tak leh berenggang...kik...kik..kikkk)
Keja siang malam,bila dapat 'claim ot'...cepat masuk akaun,cepat gak habis dari akaun... mana menghilang??tak tau la...
Husband slalu cakap:
"Dok balik keja lewat-lewat nie,duk wat ot nie,duit ot mana??tak nmpk pun??tak kaya-kaya pun???"

hehe..betul gak apa yang dia kata.Aku nie wat ot bagai nak rak,tapi claimnya..hampeehhh...tak nmpk rupa.Kejap ja selesai duit claim aku.

Aku rasa cam aku banyak merapu utk entry nie...sori kalau kawan-kawan tak faham apa yang aku nak luahkan..isyyy..

bai..bai..

5 comments:

jeBateja said...

Tak nampak ke duit ot....hang pi beli gincu bagai kot...ahakz

peaNut said...

claim mext month blanje peanut ye..hikhik


congrats 4 u all walaupun x dpt jd no.1

~♥ iella ♥~ said...

jabateja: klu beli gincu kira okey gak la...dapat gan barang gak. Nie masalah sbb barang pun tak da.. Mungkin perut ja kenyang kot...

~♥ iella ♥~ said...

peanut : klu dapat banyak leh belanja semua bloger2..tapi td baru kira2..claim ot naik 0.20 sen ja sejam!!! adusss....kedekutnya!!

Ct Arina said...

laa..da kawen rupenye die!
baru taw.
ehe^^
same la kite.
dok galak wat ot.
tp $ nye tah kemane.
blk lewat mlm plak.
tah pape je.
haha^^
tp iella xley.sbb da kene sound ngan hbby.
ufufu^^ (padan muke beliau)

Friends