Semak Duit

12 August 2010

baru aku tahu..

Aku baru tahu yg gosok gigi waktu petang tue makruh
(bila time posa jer la..)

Teruk betul aku nieh..Yang tue pun tak tau...Apa daaaaaa....

Nie pun sebab ada 2 ofismate aku tegur masa aku nk gosok gigi waktu nk solat tadi...kalau tak,harussss...

Sampai ke sudah aku tak tahu...

errrmmmm.....

p/s: Aku tak batal puasa kan klu cmtue..??makruh ja kan..???

6 comments:

Redbloodsnow said...

KLO MAKRUH TUH X KOT. ENTAH. X TAW PLAK. NNTI ZIE TANYE NGAN MAK ZIE EA. DIE ARIF NGAN BAB BAB GNIE...HEHE :p

TP KLO X TAW, XPE YANG :)

~♥ iella ♥~ said...

Zie : tolong tanya la sat..nk tanya mak pun dah lupa bila balik keja..hehe

Ari nie dah x gosok gg utk ptg nie ja naa...pg td gosok la...

NurainiZakaria said...

gosok gg pas sahur.. makhruh ni kurang pahala, bulan ramadhan kene banyk dptkan pahala..nnt di akhirat bau mulut org yg berpuasa lebih wangi dr kasturi:)

~♥ iella ♥~ said...

Nuraini: tue la...biar dunia akhirat selamat..

jeBateja said...

Memang MAKRUH daaaa....ahakz...kalau nak elak bau mulut...hang kumur dengan listrene je arrr....boli yg kocik tu...leh bawak mana2...ahakz

PutRee SeJiNjaNg said...

hhehe..aku rasa tak kot yunk..sebab ko tak tahu pun gosok gigi tuk tak leh kan..hihi..

Friends